תקנון האתר

אתר זה הינו חנות וירטואלית המופעלת תיק פתוח - "המפעילה / מפעילת החנות" ומשמש לרכישת מוצרים על ידי ציבור הגולשים באינטרנט ע"י תשלום בכרטיס אשראי. אדם שנכנס לאתר ולא רוכש הינו "הגולש". ברגע שהגולש מבצע רכישה הינו "הרוכש". הגולש מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו בפקידה לפני ביצוע הרכישה כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים ושימוש באתר. השימוש והרכישה באתר זה כפופים לתנאים המפורטים בתקנון זה. כל אדם המבצע רכישה באתר מצהיר בעצם בביצוע הרכישה כי היינו מודע, מכיר ומסכים לתקנון ולכללי האתר.
באתר זה רשאים לרכוש בני 18 ומעלה בעלי תא תקשורת בדואר אלקטרוני ובעל כתובת מגורים בישראל אשר ברשותם כרטיס אשראי תקף בישראל מסוג שמתקבל במערכת הסליקה של האתר. 


מידע כללי

גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון, לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר זה.
התמונות המוצגות באתר הן להמחשה בלבד ואינן מחייבות.
מפעילת האתר שומרת על הזכות לשנות מחירים, תמונות ולהפסיק מבצעים במוצרים ובמשלוחים ללא כל הודעה מוקדמת.
הסכם זה נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות אך מיועד לנשים וגברים כאחד. 


תהליך הרכישה

המוצרים למכירה מוצגים באתר במחיר קבוע מראש כפי שצוין בכל מוצר. המחירים בחנות כוללים מע"מ אלא אם צויין אחרת. עבור כל מוצר באתר מצורף הסבר על פעילותו, דרכי שימוש ומאפייניו. המכירה הינה עד גמר המלאי. רכישת המוצרים מתבצעת באמצעות סימון בעגלת הקניות. לאחר ביצוע ההזמנה תקבל הודעה ראשונית על קליטת פרטי הזמנתך, המעיד על קליטת ההזמנה במערכת בלבד. אישור סופי יינתן עם חיוב התשלום. 


ביטול ההזמנה והחלפת מוצרים

ניתן לבטל עסקה כפוף למדיניות ביטול עסקאות של חוק הגנת הצרכן כל עוד לא נעשה שימוש במוצר והינו באריזה סגורה כפי שנשלח וזאת בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א.
לצורך ביטול העסקה, על הקונה לשלוח "בקשה לביטול עסקה" במייל של המפעילה תוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר תוך הודעה בוואצאפ המפעילה במקביל על המייל שנשלח, וזאת כדי למנוע מקרים בו המייל לא התקבל או נכנס לספאם. לא יתקבלו הודעות טלפוניות "בעל פה", ועל הקונה להגיש בקשה בכתב ביחד עם הודעת וואצאפ על המייל שנשלח. שילוח המוצר למפעילה בחזרה יהיה על חשבון הרוכש באותו אופן כפי שהרוכש שקיבל את המוצר: דואר רשום או שליח עד הבית. רק לאחר בדיקת שלמות המוצר יוחזר התשלום לרוכש. המוצר חייב להיות שלם, ללא כל נזק / פגיעה / בלאי / שחיקה / ללא שימוש ובאריזתו המקורית סגורה. במידה והרכישה העניק לרוכש מתנה ללא עלות מטעם המפעילה על הרוכש להחזירה שלמה וללא שימוש ביחד עם המוצר. המתנה ללא העלות היא חלק מהמוצר שנרכש ולכן לא תתאפשר החזרה כספית ללא החסר המתנה סגורה, ללא שימוש ובאריזת המקורית.
החזר הכספי יועבר לקונה באותו אמצעי התשלום בו שילם. המפעילה לא אחראית לעיכובי הביצוע של הבנקים או חברות האשראי ועל הקונה לעקוב אחרי מועד ההחזר לאחר הבקשה להחזר מצד המפעילה.
ההחזר הכספי ינוכה ב- 5% מערך העסקה או 100 ₪ לפי הנמוך מבינם בהתאם לחוק. הזיכוי הינו אישי ולא ניתן להעברה לאדם אחר. במקרה של החזר מוצר למפעילה על חשבון הרוכש, מוסכם בין הצדדים וידוע לרוכש שיחויב על הדמי המשלוח של המוצר לביתו וסכום זה לא יוחזר לרוכש.
לא ניתן לבטל עסקה במידה המוצר שנרכש , כולל המתנה אם היתה, פתוח, לא תקין, משומש ואינו באריזתו המקורית סגורה.
ידוע לקונה שמפעילת החנות רשאית לבטל עיסקה / מכירה חלקית או במלאה במקרה של אי תשלום מצד הקונה, טעות במחיר המוצר או תיאור המוצר, חוסר המוצר במלאי, בעיות שילוח, מצב מלחמה, כוח עליון או כל סיבה אחרת, כולל סיבות אישיות של מפעילת החנות.
בכל מקרה של ביטול המכירה מצד המפעילה עקב חוסר במוצר או כל בעיה בלתי צפויה אחרת, יוחזר מלוא סכור התשלום בדרך ששולם והודעה ישלח למייל שצויין בדף ההרשמה.
במקרה של מוצר שאינו קיים במלאי בזמן ההזמנה אך יחזור בקרוב, רשאית המפעילה להציע מוצר חלופי שווה ערך מהמוצר המוזמן. ההודעה לקונה תיעשה דרך המייל או הטלפון של דף ההרשמה. 


משלוחים

"דמי המשלוח" הינו המחיר שהלקוח משלם עבור משלוח המוצר / מוצרים עד הבית והינו בנוסף למחיר המוצר. תשלום זה מתבצע מראש בעמדת סל הקניות וביחד עם מחיר המוצר מופיע את "הסכום הכללי לתשלום", סכום שהרוכש אמור לשלם.
רכישת המוצרים מאושרת רק אחרי קבלת אישור מחברת האשראי . רק אז תתחיל תהליך אספקת המוצרים שהוזמנו, מייל ישלח לרוכש. לאחר סיום ביצוע הרכישה כפי שהרוכש עדיף וסימן הרוכש מחויב בתשלום מלא כולל דמי משלוח.
אספקת המוצרים תתבצע לבית הלקוח או לכתובת שנרשמה במועד הרכישה ע"י הרוכש ע"י שליח עד הבית או ע"י דואר רשום, בהתאם להדפת הרוכש בזמן הרכישה. המוצרים יסופקו באמצעות דואר ישראל או באמצעות שליחים בהתאם לסוג המוצר ומקום מגורים. מוצרים שיסופקו באמצעות דואר ישראל יישלחו בהתאם לזמן האספקה ובכפוף לתנאי השירות של דואר ישראל. יודגש בזאת, כי זמני האספקה של דואר ישראל אינם בשליטה של המפעילה ואינם ניתנים לבקרה על ידה. מוסכם בין הצדדים שבמקרה של אי קבלת החבילה לאחר 10 ימי עסקים יש לעדכן את המפעילה בכתב דרך המייל, לצורך בדיקת סטטוס המשלוח. אספקת המוצרים באמצעות שליחים תתבצע עד לפתח ביתו או חצרו של הרוכש בהתאם לתנאי האספקה של חברת המשלוחים מטעם המפעילה ובכפוף לרשימת הישובים בהן חברת השילוח מתבצעת שליחות עד הבית. במידה ואין ביכולתה של חברת המשלוחים לבצע את משלוח עד לבית הרוכש מכל סיבה שהיא, לרבות בשל תנאי מזג אוויר ו/או מצב בטחוני, יובהר העניין ללקוח. המשלוחים מכל סוג נשלחים לכתובת שהרוכש רשם בתהליך הרכישה. במידה שכתובת ההספקה לא נכונה, כי הרוכש טעה או שינה כתובת למשלוח מכל סיבה לאחר ההזמנה, יצטרך הרוכש לשלם שוב על משלוח נוסף. במשלוחים עד הבית, הרוכש מתבקש להיות קשוב לטלפון (שיחות / הודעות / SMS ) לקבלת שיחה מחברת המשלוחים לצורך לתאם את קבלת המשלוח. במידה שלא ניתן למסור את המשלוח אין איש בבית ואת תשובה טלפונית, המשלוח ישלח שוב בתשלום נוסף ע"י הרוכש. באחריות הרוכש שבעת הגעת המשלוח לבית יהיה מבוגר מעל גיל 18 לקבלו. במידה של שילוח בדואר רשום או תיבות פרטיות, אחריות הרוכש להגיע לקמום ולאסוף את המשלוח תוך פרק הזמן שרשום בהודעת השילוח. בקיבוצים או במושבים יתכן יגיע המשלוח למזכירות ולא לבית הפרטית, בהתאם למדיניות חברת המשלוחים / דואר ישאל. על הרוכש האחריות לשאול ולברר במזכירות הישוב האם המשלוח שלו נמצא שם. משלוחים שחוזרים למפעילה, עקב חוסר מענה של הרוכש, ישלחו בחזרה לרוכש רק אחרי תשלום נוסף על חשבון הרוכש. המפעילה לא אחראית על קבלת המשלוח בבית ואו על טעויות תזמון או אחרות של הרוכש. במכירה בתשלומים רשאית המפעילה/ ספק המוצר לגבות את דמי המשלוח בתשלום הראשון המפעילה תשלח את המוצר שהוזמן באתר לרוכש לאחר אישור העסקה ע"י חברת האשראי ולא יאוחר מ-4 ימי עסקים. המפעילה ו/או הספקים לא יהיו אחראים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים של מלחמה, מצב בטחוני לא ברור, מצב חרום, שביתות או תופאות מזג אוויר חריגות / נזקי טבע. כמו כן, המפעילה תעשה את הכל כדי לספק את המוצרים בהקדם האפשרי.השימוש באתר הינו As Is (כפי שהוא) לא תהיה לגולש או לרוכש כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי המפעילה ו/או מי מטעמה בגין עיכוב ברשת מכל סוג, פגיעה באיכות הגלישה, אובדן נתונים, אי יכולת להתחבר לאתר ואו כל דבר אחר קשור לשימוש במערכות האינטרנטיות או תיבת המייל. מפעילת החנות / או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא ישהו בכל נזק ישיר, עקיף, תוצאתי או מיוחד שנגרם למשתמש או לצד שלישי, כתוצאה משימוש באתר. ההתחברות לרשת ולחנות באחריות הגולש / רוכש בלבד. המפעילה אינה אחראית במקרה שהגולש לא מצליח לרכוש מוצרים מהחנות, מכל סיבה שהיא. המפעילה אינה נושאת באחריות לטיב / תכונות / איכות/ שינויי צבעים של המוצרים שלא מיוצרים ע"י המפעילה. 


שמירה על פרטיות הלקוחות

פרטיותכם חשובה לנו. כל רכישה באתר זה מבוצעת באופן מאובטח ביותר. בעת ביצוע הזמנה בחנות יידרש המשתתף להכניס למערכת פרטים אישיים ופרטי כרטיס אשראי לתשלוםכתנאי לרכישה. מידע זו מובטח כך שניתן למסור פרטים בבטחה. להזכירכם, הגשת פרטים אישיים לא נכונים או שימוש בכרטיס אשראי שאינו שייך לרוכש ללא אישור בעל הכרטיס הנם עבירות פליליות. נגד מגישי פרטים כוזבים יינקטו צעדים משפטיים לרבות פניה למשטרת ישראל ותביעות בגין נזקים שעלולים להיגרם למפעילת האתר / ספקים.
במידה שתירשם לשלח מסר תהיה המפעילה רשאית להשתמש בפרטיך על מנת ליצור עמך קשר ולעדכן אותך על מאמרים מקצועיים ואו מבצעים דרך המייל, וואצאפ או באמצעות SMS. 

שימוש אישי וקניון רוחני

כל המידע לרבות ולא רק גרפיקה, תמונות, מאמרים או תצוגה המצוי באתר הינו רכוש הבלעדי של האתר והמפעילה חל איסור להעתיק, להפיץ, להקליט, לפרסם, לשכפל, לצלם, לתרגם, לאחסן במאגר מידע, להפיץ, להשאיל, להשכיר או לשנות את התכנים שמופיעים באתר באופן מלא או חלקית. 


שירות לקוחות

נשמח לענות לכם וניתן לפנות דרך המייל או הווצאפ המצורף למפעילת החנות לגבי שאלות, בירור על משלוחים לאחר שבוע מהרכישה או הערות ושימוש נכון של המוצרים.


מדיניות החזרות

ניתן לבטל את העסקה באמצעות פניה טלפונית או בדואר אלקטרוני לשירות הלקוחות.
ביטול העסקה יהיה בתוקף אך ורק לאחר קבלת דואר אלקטרוני או אישור בכתב המאשר את הבקשה לביטול העסקה. במקרה שהביטול אושר – יש להשיב את המוצר כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח. החזרת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית ושעדיין לא חלפו 14 יום מתאריך רכישת המוצר.
ביטול עסקה בהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), התשע"א-2010 וחוק הגנת הצרכן, התשמ"א-1981.
ביטול עסקה לא יאושר אם הפגם במוצר הוא כתוצאה משימוש לא נכון או שימוש אגרסיבי או ניזוק ע"י הלקוח בדרך כזו או אחרת.
רוצים להיות הראשונים
שיודעים על תיקי חקירה חדשים?
תודה לכם! נהיה בקשר בקרוב!
אופס... משהו השתבש בזמן שליחת הטופס. רעננו את הדף ונסו שוב